czwartek, 21 marca 2013

gdzie jest wiosna ?

wiosna...
hmm nie ma sniegu ale nie ma slonca i nie jest za cieplo ...dobrze ze chociaz na plusie w dzien
Misiek moj w polsce ..odzywa sie...nie tak jak bym chciala ale znam go i wiem ze to i tak szczyt tego     ... dzwonil ostatnio czulam ze teskni tak jak ja...ja tez malo pisze raz na dwa dni do niego....nie ma co sie rozpedzac ;) niech mysli tez ...co robie tu sama .
...a co ja robie...w sumie nic ciekawego , dzien za dniem leci sobie , praca dom , dom praca...
w sumie w tyg jestem tak wypompowana ze raczej nigdzie sie nie ruszam i jeszcze ta pogoda
za tydz swieta od piatku mam juz wolne , kupilam kolorowe swieczki takie wiosenne , musze jeszcze dokupic karnisz do pokoju  bo firanka spadla...i tak biedna lezy a ja nie mam wogole ochoty na porzadki...
postanowilam zmienic auto... moje stare sprzedac w sumie za smieszne pieniadze i kupic cos innego bardziej konfortowego ..calkiem inna klasa oj tam ... po to zarabiam .... tylko musze troche pooszczedzac ... bo ostatnio za duzo ciuchow kupuje niektore laduja w szafie i nawet ich nie nosze , choc przed zakupem twierdze ze zawsze mi sie przyda ....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz